lördag 10 maj 2008

Min bil hemma igen

Och vet ni än så länge har den skött sig! Har både varit och handlat samt i stallet och den har uppfört sig helt normalt! wow vågen!!!

Ska ta den till jobbet inatt så jag kan ha koll på den genom kamerorna. Men det ser bra ut än så länge. Och om inte så kom min pappa på häromdagen att det måste ju gå en elkabel till rutorna och om man nu inte kan koppla ur säkringen så måste man ju kunna lossa kabeln. Och mycket riktigt, vi var och hörde med vår bilmek och det gick. Betydligt billigare än byta dator i bilen. Om det nu behövs. Hoppas inte!

Sen funderar jag på om jag ska slå på stort och studera två terminer eller en i vinter. Ups, nu höll jag på att avslöja vinterplanerna för er. hahaha. Det börjar lösa sig men jag måste ju få ledigt från jobbet också...ska skriva ansökan inatt och ta upp det på mitt utvecklingssamtal på tisdag. Efter det kan jag nog avslöja de detaljerade planerna.

Inga kommentarer: