torsdag 15 maj 2008

Vinterplanerna går vidare

Ligger inte alls på is....haha det blev ju nästan kul det där. Hur som helst satt och räknade hela natten (på jobbet, förena nytta med nöje!) och får jag bara hyra ut min lägenhet i andra hand och kan hitta en bra person som hyr den då går det kalas förstår ni.

Nu är det ju så här att egentligen får man bara hyra ut i andra hand i 6 månader om man inte har speciella skäl. Jag hoppas ju mina skäl räknas som det. Har skrivit ett brev till styrelsen som jag skickat idag. Så just nu måste jag bara vänta på deras svar.

Sen ska jag försöka övertala min bror att vara reservbackup åt mina katter. Jag tror min mamma kommer ta dom i slutändan men hon kan "krångla" och då vore det bra bara kunna säga jaha men då tar Henrik dom. Hon kommer då tycka så synd om dom (för han har 3 vilda barn och ingen av mina katter är supersociala precis) så då kommer hon nog ta dom. I hope! :)

Inga kommentarer: