onsdag 14 maj 2008

På fredag

Kommer Tysklands EM-trupp!! tjoohooo.

Vad gäller Holland har jag hittat en första nominering på 30 man. Sju ska bort, vet dock inte när de tänker göra det men rätt snart gissar jag. EM-trupperna börjar ju ramla in runt om så.

Glömde Italien när jag skrev om vilka jag gärna vill se igår. Fy på mig..!

Holland

Målvakter: Sander Boschker (FC Twente), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax), Henk Timmer (Feyenoord).
Backar: Wilfred Bouma (Aston Villa), Tim de Cler (Feyenoord), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ Alkmaar), Joris Mathijsen (Hamburg), Mario Melchiot (Wigan Athletic), Andre Ooijer (Blackburn Rovers).
Mittfältare: Ibrahim Afellay (PSV Eindhoven), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Orlando Engelaar (FC Twente), Nigel de Jong (Hamburg), Denny Landzaat (Feyenoord), Hedwiges Maduro (Valencia), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Real Madrid), Rafael van der Vaart (Hamburg), Demy de Zeeuw (AZ Alkmaar).
Forwards: Ryan Babel (Liverpool), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (PSV Eindhoven), Dirk Kuyt (Liverpool), Ruud van Nistelrooy (Real Madrid), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Real Madrid), Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic).

1 kommentar:

Vicky M sa...

tyskland är intressat ja :D