fredag 9 maj 2008

Hästarna är klara


Carina min fd hovlagare i Uppsala och kompis som numera bor i Halmstad på egen gård tar båda hästarna. Hon kan tom ta dom från typ nu för hon har massor av bete. Så jag har pratat med min stallägare redan och det är klart. Ska kolla på lastbil från Falun ner till Halmstad och kolla när jag själv kan åka ner. Troligen får dom vara där från juni någongång.

Men då jag löst det så kom nästa problem. Jag trodde ju helt klart mina föräldrar kunde ta katterna även i vinter som dom gjorde förra vintern. Men nu har min mamma fått för sig hon är allergisk mot kattsand!

Vem vill nu vara vintermatte åt mina två luddbollar då? Kanske kan övertala brorsan men han har tre barn som springer in och ut och min ena katt är inte speciellt social av sig. Och man blir ju lite "fast" när man har kissar så jag vet inte vilka andra av mina kompisar som skulle kunna tänka sig vara luddbollsmatte några månader......

Problem, problem....

Inga kommentarer: