onsdag 20 februari 2008

@ Arlanda

En timme innan jag måste gå ombord på flyget så jag köpte mig en surfbiljett. Betalade för 1 timme men fick 1,5?? Synd jag inte kan utnyttja hela då. Det är nämligen billigare köpa det än köpa tid och surfa trådlöst på sin egen dator.

Jaja fortfarande inte fått något mail från Tyskland så vi får väl se om jag fortsätter till Österrike och Ramsau. Börjar bli lite lätt less på dom nu faktiskt. Beror på om Vicky lyckats få något svar på sina mail till pressansvariga på placet vi ska till. De svarade inte på det första och det är mycket underligt bara det. Måste säga det är en otroligt dålig organisation och det är faktiskt ett VM vi pratar om!!

Först finns inget sista datum för ackrediteringsansökan på hemsidan. Sen 2 veckor innan tävling då ligger det helt plötsligt ett datum där som gick ut 2 dagar innan de gav oss ansökningarna när vi var där på backhopparveckan. 1 vecka innan tävlingen skriver de att de fått in så många ansökningar och ber om förståelse för att det tar tid få svar. Sen får man inte ens svar. Varken ja eller nej liksom. Amatörigt på hög nivå!! Nä något högt betyg får de då inte av mig.

Inga kommentarer: