torsdag 21 februari 2008

I sista minuten

Igår (!) fick jag ett mail att allt var okej. Idag när vi var för att hämta ut ackrediteringarna så var jag ett tag TV-reporter innan det rättades till. Lite virrigt tror jag.... hahaha men allt har ordnat sig i alla fall.

Blivit "utkastad" ur rummet oxå. Meg kommer inte så vi har ett enkelrum över. Där fick jag bo för jag har hostat så mycket hela natten så Vicky kan inte sova. Så istället för att Tad skulle ta det rummet istället för att dela med oss fick jag det och så får Tad och Vicky dela rum. Men jag klagar inte. I det rummet och precis utanför vid toan är enda stället man kan fånga wireless internet....men jag måste bli frisk till Zakopane annars får jag inte bo med henne säger hon...jag tror det beror på att jag vägrar "ge upp" Mario jag ;)

Träningen pågår som bäst men eftersom det tog sån tid att få rätt ackrediteringar har vi nyss anlänt till presscentrat och ser det på TV just nu medan vi gör ordning kameror och allt.

Inga kommentarer: