torsdag 14 februari 2008

Oberstdorf eller Ramsau??

Verkar trögt med ackreditering i Oberstdorf faktiskt. Kom då på den geniala idén (fast det är väl bara typ jag som tycker det...hehe) att det går ju en CoC i Ramsau samtidigt. Och vissa intressanta hoppare bör ju hoppa där....så då kan man ju åka dit istället typ...

Men men vi får väl se.

Sen har jag lyckats få ledigt så jag kan åka till Zakopane på JVM också. Tredje gången gillt, eller?? Vis av erfarenhet kommer jag inte boka ny flygbiljett förrän jag helt säkert vet det blir tävlingar. Nu hänger det bara på om min bankman går med på att antingen låta mig skriva på lånepapperen i förväg och han överför pengarna utan min närvaro eller att det är okej om mina föräldrar får en fullmakt. Kan ju inte gärna sumpa nya lägenheten för JVM faktiskt. Och naturligtvis krockar det. Det vet jag på måndag då jag ska träffa honom för att fixa med handpenningen. Tur han också är van vid mig och mina idéer genom åren....;) Men som sagt är klarttecken från jobbet i alla fall. Sen skulle jag bra gärna vilja veta vilka som ska starta där också, typ NUUUUUUUUU!


Inga kommentarer: