fredag 8 februari 2008

VM-problem???

Har liksom inte fått något mail från dom och nu är det ju bara 14 dagar kvar. Så jag surfade in på deras hemsida för att kolla om det möjligen fanns något meddelade där. Jodå det fanns det:

liebe Medienvertreter,bitte beachten Sie, dass die Akkreditierungsfrist für die FIS Skiflug-WM 2008 in Oberstdorf bereits am 28. Dezember 2007 abgelaufen ist. Wir bitten Sie um Verständnis, dass wir keine Anträge mehr annehmen können.

Det är bara det att jag tidigare letat som bara den på deras hemsida över ett sista datum men inte hittat det - väntade på ett papper från Sourze - så jag faxade alla uppgifter 12 januari = för sent!!! Har mailat Vickan och bett henne ringa (min tyska räcker inte till) och fråga vad fan dom pysslar med och är vi (jag) ackrediterade eller ej?? Är nästan 100% säker på att det inte funnits något datum eller så gömde dom den infon jäkligt väl. Nu minns jag varför jag inte gillar tyskar igen.... bara där det krånglar av någon mycket underlig anledning.....

1 kommentar:

Vicky M sa...

tror inte att det ska vara några problem, våra akkrediteringar online blev jue mottagna :)