onsdag 6 februari 2008

Sjukt vare här!

Inget uppmuntrande inlägg precis. Hostar värre än någonsin, ska försöka få tag på dunderhostmedicinen med morfin i (som jag iof inte tål, jag blir hur lallig som helst) men jag slutar hosta fort då i alla fall. Receptfria hjälper nada.

Lyckats få ögoninflammation oxå. Hade ju linserna i där nere i Polen fast jag var förkyld. Visade sig vara ett dåligt beslut....

Och sen har jag fått några jäkla kliande utslag på benen oxå! Vet i fasen var de kommer ifrån, borde ju inte höra ihop med förkylningen men kliar så jag blir tokig gör det och så klart kan jag inte låta bli att riva sönder de heller.

Kom just på att jag inte har tåg bokat till nästa resa så nu måste jag raskt gå till SJ:s sida och se om jag kan hitta tåg som passar. Bäst ta långt tid extra på mig hem eftersom jag igen ska flyga med British Airways via London. Lär väl fastna där igen...... ;)

1 kommentar:

Malin sa...

usch krya på dig!Och du har fan nyss kommit hem haha:)