onsdag 13 februari 2008

Synd inte uppmärksamma

att min blogg fyller ett år. Fast är inte på humör att börja blogga på riktigt än.

Ich bin still an Boden gesenkt aber gehe’s besser und besser Tag für Tag. Viel Glück ich bin abgelenkt auf meine neue Liebe ;) nicht sehr Liebe aber still Liebe. Die Fotos ist…..*wow*
~*Lache, und die ganze Welt lacht mit dir. Weine, und du weinst alleine - Daniel Lackner *~ Stimmt!! Hab ich gemerkt....

Och nej det är inte meningen ni ska förstå allt jag hänvisar till. Skriver för mig själv oxå nämligen. :o) Fast vissa fattar nog...

Till alla puckon och backhopparslampor har jag bara en sak att säga:


Laß mich endlich allein!
Leave me alone!
Dajcie mi spokój!
Und diese Lied has mich sehr helfen. Liebe es!


2 kommentarer:

Malin sa...

Jag måste träna på tyskan märker jag haha..

Vicky M sa...

duktig som skriver på tyska lite fel, men men övning ger färdighet :)