söndag 24 februari 2008

VM dag 4

Österrike vann, hade Mascht hoppat igår som han gjorde idag hade han haft guldet. Trots lägre fart hade han mest poäng av alla i båda sina hopp. Fast längst hoppade Schlieri alias Fenomenet med 217,0 meter.

FINLAND silvermedaljörer och BÄST var HAVU.

Norge tog bronset.
Lite kul att de mest oväntade hoppare och ledare börjar heja på mig. Jag som verkligen inte gör ett dugg för att märkas eller utmärka mig. Jag blir lika förvånad varje gång. De vet så klart inte vad jag heter men känner tydligen igen mig i alla fall. Jag har ju inte ens presenterat mig för Sandra som jag översätter åt fast jag sett henne på flera tävlingar (men jag undrar om hon inte vet vem jag är ändå, eftersom hon iaf här umgåtts hela dagarna med Caroli) men hur som helst orsaken till det är att jag trivs rätt bra med att vara anonym. Men får nog börja inse jag inte är det längre.

Inga kommentarer: