lördag 9 februari 2008

TV hela dagen

Jisses vilken TV-dag. Längdåkning, skidskytte VM, Svenska Rallyt och backhoppning. Sen ikväll Melodifestivalen. Ja ska jobba lite oxå.

Har varit i stallet på morgonen. Red Galax som vilat 1 vecka och förväntade mig en jobbig tur med tanke på hur Action var i torsdags. Men hon var riktigt fin! Kanske blivit vuxen nu vid 9 års ålder. Men med tanke på att Action är 12 år äldre och inte vuxit upp än så vet i tusan. Bara inse jag har smått galna hästar kanske. Men å andra sidan vill jag inte ha dom på något annat sätt heller så.

Sitter och följer träningen i Coc oxå. Ville Larinto och Joonas Ikonen är tillbaka i Coc. Blondie är frisk igen oxå. I överhuvudtaget är det mycket mer roligare startande där än i Zakopane, typiskt!!

Så klart har Lacky träningshoppat bra ;)
Topp10
1 Stefan Kaiser AUT 103.5m
1 Pascal Bodmer GER 103.5m
3 Stefan Thurnbichler AUT 102.5m
3 Juha-Matti Ruuskanen FIN 102.5m
5 Daniel Lackner AUT 101.5m
5 Andreas Wank GER 101.5m
5 Nicolas Fettner AUT 101.5m
8 Mario Innauer AUT 101.0m
8 Jure Sinkovec SLO 101.0m
8 Lukasz Rutkowski POL 101.0m

Kan någon tala om var man kan hitta vilka som är anmälda vill JVM? Eftersom den tävlingen skulle ha varit för längesen så måste ju en deltagarlista finnas klar ju..... vill ju veta om det är värt åka dit eller om jag ska vara hemma och ägna mig åt att flytta istället.

Inga kommentarer: