fredag 22 februari 2008

Night one :o)

Var ute och åt först. Som vanligt när man är för hungrig så över äter man och sen mådde jag illa ett tag. Gick dock snabbt över tack och lov. Var först väldigt lite folk på Hörbar, dels så är det ju torsdag + att det finns festtält både vid backen och nere i centrum. Men framåt midnatt så ramlade det in kul folk.

Swida och den tyska tränaren Bolthas höll ihop med i Zako (vet inte vad han heter). Sen lite norska förhoppare Haakon (han är great!!), Johan och några till okända (var nog inte ens norrmän tror jag).

Norrmännen kom ju fram och pratade även om jag inte alls tror de minns mig från förra året. Men de kommer ju ihåg Vicky så. Haakon hade all time high där på klubben. Han är en riktigt kul typ faktiskt säger jag som inte alls gillar norrmän men å andra sidan "känner" jag flest norska hoppare så vet i fan hur det där går ihop faktiskt. Är de och "mina öststatare" som hälsar i backen..hahahaha. Och så Schlieri som säger Morgen emellanåt. (Han glodde som tusan idag när jag var själv uppe vid hoppbyn. Han undrade nog var Vicky var. Men vi sitter liksom inte ihop med lim som en del andra gör med henne så tji fick han.) Hahaha. Ska väl inte klaga men det är ju inte riktigt dom jag vill lära känna närmare. Eller usch nu låter jag hemsk. De är säkert trevliga människor men Havu är ju Havu liksom.... och så får jag ju inte glömma Andreas som är en av få normala hoppare. Han inser nog inte hur bra han är egentligen. <3

Sen finns det ju en som inte ens är här.......sakna......

Nä nu ska jag sova klockan är över halv två. Hoppas min nya tyska hostmedicin funkar. Jag blir ju så trött av att ligga vaken och hosta halva nätterna.....

Jo jag måste berätta det här. Det satt en massa tyska tjejer - eller tyska h***r rättare sagt upprade som höns på en pinne där inne. De tisslade och tasslade och smygfotade oss. Behöver jag säga att ingen hoppare kom fram och pratade med dem? Och jag förstår verkligen varför. Dont think I need to say more....

1 kommentar:

Malin sa...

Haha usch och fy säger jag bara och krya på dig gumman