söndag 17 februari 2008

Skön söndag?

Sov till lunch men vaknade trött för det. Nattliga samtal tar på en... :) men vi avhandlade trevliga ämnen nästan hela tiden så det var helt okej! Hoppas på ett wonderful VM om det sen blir JVM eller VM vem vet??

Sen hade jag tvättstugan och har samtidigt sett på slalom och skidskytte. Nu väntar stallet och en ridtur på DenVilda. Action har motionerats både fredag och lördag så han vilar idag.

Sen är det backhoppning x 2 när jag kommer hem. Världscupen på TV:n från Willingen samtidigt som jag kommer följa Continentalcupen på live-ticker, de hoppar i Iron Mountain.

Sen hoppas jag kunna sno åt mig 2 timmars sömn innan mitt nattpass.
Imorgon bankmöte! Håll tummarna det går att lösa så jag kan åka på JVM. Sitter och försöker hitta flyg hem redan på lördagen men de går 06.00 och nej så tidigt tänker jag INTE åka. Men vore skönt vara hemma och flytta på söndagen men bara gilla läget. Jag jobbar nämligen så knäppt veckan som kommer efter där sen. Natt-ledig-natt-ledig-natt-ledig. Så blir ju bara halvdagar hela tiden att flytta på.

Inga kommentarer: