tisdag 5 februari 2008

Hemma igen

Äntligen hemma igen. Började min resa vid fem i morse (eller gick upp då i alla fall) och först nu är jag hemma. Fast jag var i Falun redan strax innan fyra men har sen gjort massa ärenden + varit i stallet. Ska få sova i min säng inatt!! Skööööönt.

Hatar att flyga förkyld. Jäklar vad jag får ont i öronen av att det slår lock, något jag aldrig får när jag flyger frisk. Och så trött idag. Första flyget mellan Krakow - München sov jag som en stock hela vägen, vaknade av att vi landade. Andra flyget München - Arlanda sov jag nästan hela vägen. Sen tänkte jag bäst vara vaken på tåget eftersom jag planerar en tidig kväll idag. Men somnade på tåget med. Men är ändå så trött att jag mår illa. Det tar på krafterna att vara borta....

Har morgonpasset i stallet imorgon, så ska bara skriva klart här, kolla mailen och lite andra bloggar samt Ringo sen är det sängen!

Inga kommentarer: