torsdag 7 februari 2008

Skulle varit kval då men det blev inget

Idag skulle de ha kvalat i Liberec men det blåser visst för mycket.

Är lite bättre idag men orkade bara rida en häst. Var helt slut efter det. Valde Action för han stod närmast i hagen. Jäklar anamma vad pigg min 21-åring var. Studsade på tvären och höll på och busade mest hela tiden. Bara kul iof men drygt är det ju. Gäller ju att passa sig så han inte hivar av en i sin eufori....

Bokade tåg igår. Tror ni att jag kan åka från Arlanda till Falun hem då? Nej nej. Sista tåget går klockan ÅTTA!! Jag menar jag bor visserligen i en liten stad men fan inte i urskogen. Så får bli Gävle igen då. Men fastnar jag i London igen så måste de hämta mig på Arlanda för sista tåget till Gävle går vid NIO-tiden..suck suck. Så vill de man ska vara miljövänlig och åka tåg.


Nä nu ska jag fortsätta tracka Vicky om Lacky...hehehehe


2 kommentarer:

Vicky M sa...

FÅR VÄL VARA NÖJD MED DET ATT DET ÄR EN ÖSTERRIKARE OCH ATT DU NU SLÄPPT OCH LÅTIT BLONDIE VARA IFRED :D

Tasja sa...

Vem säger jag låter bli Blondie för det? ;)

Får väl vara nöjd....?!?!?! Hrmm.... menar du me de?!?! :D