fredag 15 februari 2008

Malino du är för söt!

Har inte alltid sån jättekoll (förståerligt du har inte mitt och Vickys intresse precis) men hon kämpar tappert den lilla sötnosen!


Malin- säger:
hur gick det för honom?
Jossan säger:
Vem?
Malin- säger:
lacky såklart
Jossan säger:
Tävlar först imorgon
Jossan säger:
han hoppar ju i B-cupen vet du
Malin- säger:
haha jaha jag trodde att det va idag oxå
Malin- säger:
jag har inte så bra koll
Jossan säger:
Världscupen är idag. Så du har koll men blev fel kille i fel cup. Havu däremot har tävlat och lätt kvalat vidare som 6:a. Hamstern var oxå dutti
Malin- säger:
å bragud vad hamstern är på topp
Jossan säger:
Japp. hoppas han får hoppa i laget imorgon för då är chansen stor han är med i laget i VM oxå
Malin- säger:
det vore perfekt!Då får du skrika lite åt mig haha
Jossan säger:
Haha ska göra det!
Malin- säger:
hehe bra

4 kommentarer:

Vicky M sa...

ah nej, om du ska skrika tror jag att jag ångrar mig om det där med att skaffa akk. åt dig me... PIIIIIIIIIINSAAAAAAMT! Malino får för hon har jue haft ihop det med tränaren...hrhrhrhhr.... :****

Malin sa...

Haha det är riktigt svårt med alla tävlingar å killar hit och dit.

Vickan haha jossan får skrika hur mycket hon vill;) och jag har inte haft ihop det med nån ;D

Vicky M sa...

hahahaha..då har inte jag haft ihop det med Morgi heller :D

Malin sa...

haha det där är inte samma sak. Alla vet redan att du har det medans jag är oskyldig precis som vanligt!:)