fredag 22 februari 2008

VM dag 2

Hamstern har hoppat dagens båda längsta hopp. Men han har tappat poäng i landningarna så han ligger trea. Tvåa är Schlieri och mycket kan man säga om den ungen, men ett underbarn det är han! Han har aldrig skidflygit överhuvudtaget förrän igår. Idag bättrade han på sitt pers tre gånger och alla hoppen var över 200 meter. Han är fasen ett fenomen alltså!!
Leder gör BER och tja vad ska jag säga om det då? Gillar varken Norge eller honom ju.....

Havu ligger 6:a och är med det BÄSTA finne. :) SUPER SUPER!

Kalasväder idag. Sol på eftermiddagen och även om det blev lite kallare när den gick ner så var det väder att njuta av. Och inget regn!

Och nej jag har inte lyckats få mat i presstältet idag heller. Men idag hade jag lärt mig och hade med mig så jag håller inte på att gå under av hunger nu i varje fall.

Inga kommentarer: