tisdag 5 augusti 2008

Back från shoppingtur


Ehhh det blev dyrt. Men det beror på att jag hämtade ut fler linser över 3000 spänn!! Hutlöst!! Jag har ju liksom inte valt att bli närsynt. Men okej det är för ett år men ändå...

Köpte 4 pocketböcker (lägger upp ett lager inför vintern)
En Nike Hood-tröja gul med Sverigetryck
Ett par Soc shorts gråa, de ska jag ha att träna i
Acos brun-utan-sol, hört den är bäst

Har en del saker kvar på min lista men det fick räcka för idag. Fan att det ska vara så omöjligt att hitta en bra sport-BH!! Jag har en nu men det räcker ju inte långt när jag tränar varje dag och ibland både tränar och rider på samma dag. Men jag hittar fasen inte någon till bra. Den här är köpt i Stockholm. Ska ju till Uppsala snart, får leta där också.

Kollade länge på en bok om Photoshop jag har ju så många idéer hur man kan fixa till kort och så men eftersom jag inte har något program så la jag till slut tillbaka den. Men oj vad sugen jag var.

1 kommentar:

Anonym sa...

Linser brukar vara svindyrt. Funderar skarpt på att operera ögonen. Tror det är värt deti längden.