måndag 18 augusti 2008

Ny stil

Jag är rätt nöjd faktiskt med min gröna nya stil. Kände för en grön period efter den blåa. Mina två favvofärger men nu är hösten här och hösten är grön (hahaha kanske borde vara sommaren som känns grön men inte för mig....).

Sitter nyduschad och nöjd framför TV och glor på OS. Har idag varit i stallet och mockat ur sista boxen, packat ihop alla hästsaker och kört hem nästan allt som ska hem. Kvar är ett tävlingsskåp som måste köras i transporten imorgon. Sen har jag packat ner alla kläder ur garderoberna här hemma och även byrån. Det som ska med är packat i väskor och det som ska vara kvar hemma i stora säckar. De är dock inte nerburna i källaren än då skåpet från stallet måste in först i källarförrådet. Men det börjar bli klart nu. Jag "flyttar" ju ur min lägenhet redan om 1 vecka då jag är borta i Polen från 27/8 - 1/9 och min hyresgäst ska ha den från 1/9. Men han tar den nog redan från 25:e eller 26:e eftersom jag ändå flyttar allt 25:e (jobbar 12-20 26:e och sen går tåget 05.21 den 27:e).

Har även varit på ett stenhårt BP pass och även ätit kvällsmat. Så jag känner mig nöjd med dagen måste jag säga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va du tränar och står i. Det syndes när du hälstade på.

Anonym sa...

Glömde säga att bloggen ser bättre ut nu, tycker jag i varje fall.