fredag 8 augusti 2008

Skitväder

Regn och kallt idag. Och jag som är ledig.....

Har skott Action (eller ja inte jag då, utan hovis!) imorse, sen varit på pump vid lunch. Nu ska jag sätta igång med att städa akvariet. Skulle ha städat bilen också men det känns ju inte så lockande i regn precis. Så det skjuter jag nog på. Eller åker till en gör-det-själv-hall. Bör ju ha den urstädad innan onsdag när vi ska ner till Uppsala. Nu är bagageluckan full och tja vi kanske shoppar något ju.....

Fått en till rapport från Galax. De hade hoppat för första gången och det hade gått super. Hon hade varit snäll och inte bockat. Ida är jättenöjd. Tror inte jag får tillbaka den där hästen faktiskt...

Annars har jag absout inget kul att rapportera alls. Tur OS börjar snart på riktigt så man har något kul att titta på i alla fall.

Nu börjar OS invigningen så nu ska jag kolla på den!

Inga kommentarer: