tisdag 5 augusti 2008

Kreativ fm

Och då sov jag ändå till tio....hopplöst att somna i tid första lediga natten efter fem jobbnätter. Man är ju liksom van vara uppe ju. Såg Shrek på DVD, flera år efter alla andra i går kväll..den var rätt kul, Åsnan var roligast. Men jag hade förväntat mig mer då jag hört så mycket bra om den. Men okej dålig var den ju inte.

Träsktrollet Shrek bor lycklig och ensam i ett träsk, när han helt plötsligt en dag vaknar upp med en massa sagofigurer dumpade i sitt träsk. Han och Åsnan ger sig iväg för att prata med Lord Farquad för att Shrek ska få tillbaka sitt träsk. Farquad lovar att flytta på figurena på ett villkor, att Shrek räddar prinsessan Fiona åt honom.

Idag har jag lagat en massa mat, städat förrådet så nu är det jättetomt!! Gick fort 30 min när vi var tre stycken och en säckkärra.

Nu ska jag ner på stan en vända. Core träning 18.15 och sen backhoppning 21.00.

Hörs sen!

1 kommentar:

Vicky M sa...

har du inte sett den innan?
jag älskar alla shrek filmerna :D