onsdag 20 augusti 2008

Tero & Tero ska kvala inatt


Tänkte bara tipsa er om spjutkvalet 04.40 inatt. Och jag ska faktiskt nog se det!! Jag jobbar ju em imorgon och kan faktiskt sova länge. Så jag tänker ställa klockan och slå på TV:n och så hoppas jag båda kvalar in men speciellt Tero Pitkämäki. Vore ju så kul om norske Andreas Thorkildsen och svenske Magnus Arvidsson tog sig vidare också och även den andre finnen Tero Järvenpää. Hur kul vore inte det??? Sen när jag sett kvalet kommer jag lägga mig och sova ett par timmar till.

Och finalen den kan ni alla se för den går på lördag klockan 13.10 (och jag är mitt inne i en nattsnurra men ska så klart gå upp och se den med!!)

Annars är morgondagens planer softa. Ska träna innan jobbet och så jobbar jag em. Imorgon blir det kondition + gym. Men nu ska jag lägga mig och sova några timmar innan det blir spjutdags.

Inga kommentarer: