onsdag 6 augusti 2008

Klockan är 11.20

Och jag har redan kört ett BodyPump pass på 1 timme. Sitter nu och äter en tidig lunch (de predikar alltid så mycket om att man ska äta ett mål mat snabbt efter träningen) och ska sen iväg och rida Action. Gäller att passa på när det är sol och fint. På så sätt får jag också en total vilodag imorgon och det är skönt. Börjar dessutom jobba 12.00 imorgon så liten sovmorgon och sen slippa stressa känns bra.

OS har smygit igång, sitter och ser på damfotboll medan jag äter. Men tja inte är det som att se på riktig fotboll inte....nu blir väl många skitsura men trots att damfotbollen går framåt så är det faktiskt rätt trist att titta på. Sen skriker de ju så förbaskat!

Nä måste skynda mig äta upp så jag hinner iväg och rida och sen hem och duscha innan jobbet.

Inga kommentarer: