söndag 24 augusti 2008

Off mot träning

Rapporterar sen om ryggen höll eller inte. Just nu känns den rätt okej. Gör bara ont i vissa moment. Sascos Aloe Vera liniment gör under! Jag vet jag har lovordat det förr men den är super och gör verkligen under. Luktar gott gör den med! Och näääähääää jag är inte sponsrad :D så stor är inte min lilla blogg..hahahaha

Foten verkar dock ha sagt upp sig mer permanent. Men inget som inte lite tejp kan fixa. Jag är van att mer eller mindre alltid ha ont i foten. Jag har plockat ut en rejäl broskbit får många år sedan och de sa att jag skulle få mindre ont när den var borta. Jo på ett sätt för mina skor trycker inte längre på knölen jag hade. Men istället har jag ett tomrum i foten som gör att den "säckar ihop" och det är inte heller så skönt ibland. För det mesta stör det inte men så kommer perioder när den ställer till jävelskap igen.

Inga kommentarer: