fredag 22 augusti 2008

Stressa inte när du tränar

Jag trodde gymmet stängde 20.00. Men upptäckte strax innan sex att det stängde sju! Så snabbt ombyte och iväg. Ville ju hinna både kondition + gym. Så cyklade mina 30 min och så långt var det ju lugnt, det går ju inte att skynda på liksom. Men mitt gympass tar vanligen 30 min och nu hade jag 15 min på mig. Strök på övningar men ville hinna med resten. Så jag skyndade mig igenom alla maskiner, vilade kort mellan övningarna och gjorde dom snabbt.

Inte bra! Det resulterade i att jag nu har skitont i ländryggen och till råga på allt elände så är min AloeVera liniment nerpackat någonstans i någon väska och befinner sig dessutom hos mina föräldrar. Har försökt stretcha ut det hela men det hjälper inte så värst mycket faktiskt. Ska åka förbi mina parents och låna min mammans Tigerbalsam och smörja in mig med. Jag lyckades nämligen glömma ta med kattsanden dit när jag körde dit luddisarna. Så jag ska förbi där innan jobbet hur som helst.

Inga kommentarer: