tisdag 12 augusti 2008

Lönesamtal

Just haft mitt lönesamtal. Tja det är väl kul man är så otroligt uppskattad på jobbet få se om det märks i lönekuvertet också....sist fick jag inget för jag var anställd en månad för sent... då tror ju alla att det var den generella jag missade för den brukar ju ha ett fixdatum liksom. Men den fick jag, det var den individuella delen jag inte fick. Men men är lovad att de ska fixa till det denna gång. Jag har nämligen lika mycket (eller lite) i lön som en nyanställd. Och jag har 5 års erfarenhet.

Övrigt idag: jobba klart (slutar 20.00), packa inför Uppsala resan och se på lite OS. Imorgon åker jag och Helena till Uppsala och hälsar på Anna. Samt att jag ska hälsa på Flax också i Upplands Väsby och mitt gamla turlag på Polisen i Uppsala.

Kommer vara datorlös i 2,5 dag! Hur ska jag överleva det då?!

Inga kommentarer: