tisdag 26 augusti 2008

Nu så

är håret nyfärgat, väskan ompackad och väckarklockan ställd. 05.21 går tåget från Falun till Arlanda. Så 04.30 ringer klockan. Därför blir det bye bye redan nu och släcka lyset samt försöka sova. Men slipper ju skönt nog ta bilen den här gången! Sova på tåget, jaaadååå nice!

Landar 12.10 i Krakow, sen ska jag försöka hitta rätt buss som går från terminalen till tåget. Sen från tågstationen inne i Krakow till busstationen (men de ligger nästan bredvid varandra så det fixar jag nog). Sen möta upp Vickan och kanske Kasia och sen ta bussen ner till Zakopane (2 timmar ungefär tar det).

Ska bli intressant se vad den här helgen bjuder på. Och skönt nog är jag inte alls inblandad utan bara en utomstående observatör. ;) Så nu var jag väl lagom kryptisk va?! *fniss*.

Min favvo svensk är där också!
Hehe de ringde precis från jobbet och undrade om jag ville jobba övertid imorgon. Nä tror inte det va sa jag! Tåget till Arlanda går 05.21. Så någon annan lycklig får tjäna lite extra pengar.

Inga kommentarer: