måndag 4 augusti 2008

Hoppsan

Höll på att svimma eller rättare sagt så illa var det väl inte men det började snurra flera gånger under träningen. Och ändå har jag ätit bra idag. Så det måste vara något annat. Men det gick bra i alla fall. Har varit på BP fyra gånger nu och haft fyra olika tränare och den jag hade idag körde helt klart mycket hårdare än de andra gjort.

Kollar kvalet nu. Hittills har det varit dåliga hopp. Synd när det var så bra hoppning i Courchevel igår.

Sköt upp förrådsstädningen. Istället gör jag det imorgon fm. Då kommer mina föräldrar hit med en säckkärra och hjälper till. För förrådet ligger i ena delen av källaren och matförrådet i den andra. Så slipper jag bära en massa kartonger genom hela källaren. Måste ner på stan imorgon också och göra lite småshopping. Fasen jag har börjat gilla shoppa!

Inga kommentarer: