måndag 4 augusti 2008

Helt slut

En mycket lugn och långtråkig natt inatt. Men äntligen av med dem nu. Är ledig till 14.45 på onsdag. Så jättelänge är det ju inte. Ställde klockan som vanligt på 12.00 som jag gör efter sista nattpasset. Men när den ringde var jag så trött så jag mådde illa. Så ställde fram den till 14.00.

Fortfarande helt darrig när jag vaknade men nu efter lite mat och TV-slötittande känns det bättre igen. Regn och blåst idag med. Åsa ville låna Action så hon rider. Jag ska iväg och träna ikväll sen se kvalet från Pragelato.

Ska ner i källaren och hämta upp mer väskor och plocka om där. Måste försöka få in de hästgrejor som inte följer med hästarna. Hur det nu ska gå till, för där är proppfullt nu. Men jag har ett matförråd också där man kan få in småkartonger med saker i som inte blir försörda av att stå kallt.

Inga kommentarer: