fredag 29 augusti 2008

Väntan utan ände

Först väntade vi i evigheter på Kasia och Aska. Varför vet jag inte riktigt. Sen när vi väl kom hit till presscentret så försvann Vicky med några gubbar så nu väntar jag på dom. Var dom andra tog vägen vet jag inte. Vi skulle liksom gå och äta mat. De kanske tröttnade och gick och åt? Hur som helst börjar jag bli jäkligt hungrig nu faktiskt.

Men här kan man i alla fall roa sig på nätet, betydligt tråkigare att sitta rakt upp och ner och vänta hemma. Börjar dock få rutin på det hela så har både böcker och DVD-filmer med mig :).

**
Var kul igår kväll, ingen vet när vi gick hem men vi tror det var mellan sex och sju någon gång. Vi var i alla fall kvar tills de stängde och kastade ut oss. Lagom mycket folk och bara roligt folk. Jag och en av alla som heter Ania sjöng Lukas Podolski sången för full hals i varje fall..hahaha. Sen försökte jag göra mig förstådd med en massa ryska kombinerare. Var i alla fall en av dom som förstod mycket lite tyska. Engelska kunde ingen. De kunde bara ryska. Kul var de i alla fall.

1 kommentar:

kasai sa...

Gosh! Har hittat en till som är djur- och backhoppningsgalen... Vad är oddsen för det???
Nåväl, har just hittat din blogg och har inte så mycket kommentarer ännu, men det kanske kommer...