måndag 25 augusti 2008

Det kommer aaaaldrig gå in i bilen

Sa min pappa när de hämtade det sista idag. Joooodååå sa jag. Tja om ca 3 veckor får vi väl se vem som har rätt....jag hoppas Vicky har en mycket liten väska....;)

Brevet från CSN anlände idag som tur är. Men jag måste i min tur skicka ner det till UNI och hoppas på att de snabbt fyller i det och skickar det till CSN. Känns rätt läskigt att åka ner och inte veta om jag får pengar eller ej....

Lyckades hitta ett oskyddad nätverk här hemma hos min parents i alla fall så jag slipper sitta på deras dator (eller rättare sagt deras halvtröga uppkoppling).

5 kommentarer:

Vicky M sa...

hur mycket grejjer har du?!?!!?!??!

Tasja sa...

7-8 väskor med kläder och en TV. Inte särskilt mycket tycker jag. Sen lite småkrafs som ryggsäck, datorväska mm. Samt täcke och kuddar så klart.

Vicky M sa...

7-8 väskor??? ör du helt f*cking crazy??!?!?!!?!

Tasja sa...

Ehhhh näe?!

Måste ju för sjutton ha med både vinterkläder, höstkläder och partykläder. Vinterkläder tar ju en massa plats.

Är alltså inte 7-8 stora resväskor utan här pratar vi om vanliga väskor typ bagar samt 2 resväskor.

Malin sa...

haha vickan börjar bli lite nervös;)