tisdag 19 augusti 2008

Huvudvärk och Hudiksvallstrip

Vaknade två inatt med huvudvärk. Det är inte ofta jag ens har huvudvärk och jag har då aldrig sovit dåligt pga det vad jag vet. Gick upp och drack rejält och somnade snabbt om skönt nog.

Var uppe ganska tidigt för att köra Action till Hudiksvall. Var där efter lite mer än 3 timmar, runt halv två och lastade ur honom. Släppte direkt in honom i hagen till hans nya tjej, Chay. Lite nosande, ett pip sen gick de tätt ihop och betade. Lite prat med Maria som ska ha honom och som äger Chay innan jag vände hemåt. Fick tillbaka min huvudvärk under dagen så det var rätt drygt köra bil mer än 6 timmar i sträck. Var förbi hemma och lämnade av stallskåpet så det tog ju lite extra tid hem.

Lyssnat på OS på radio hela dagen och tja det fortsätter ju gå sådär för Sverige. Vi har i alla fall jäkligt många 4:e platser! Undrar om vi inte har flest nästan??. Men Silnov var ju häftig och den nya unga tysken, Spank, helt fantastisk! Och Bolton fortsätter jogga sig vidare, nu på 200 meter. Cool kille ;).

Har fortfarande ont i skallen (tror jag slarvat med att dricka nog mycket igår när jag tränade) så det blir en slapp och slö kväll i soffan.

Inga kommentarer: