fredag 24 april 2009

Är det sant?!

Jag tror jag håller på att bli bättre. Jag kan kliva upp ur sängen/soffan utan att bli yr. Svullnaden i halsen är ungefär hälften så stor som igår och hostan håller sig i okej nu utan hostmedicin i 1 dagar. Och just att jag kan slippa hostmedicinen gör jag blir piggare.

Annars somnar jag så fort jag inte är aktiv. Var jobbigt inatt ett tag på jobbet när inget hände. Samt igår när jag låg i soffan och kollade på ett halvt intressant program, då somnade jag. Så jag hoppas det håller i sig att jag klarar mig utan den.

Nässpray och halstabletter kör jag dock på ett tag till. Och jag är långt ifrån frisk nog att kunna träna men med lite tur är jag så pass jag kan gå en vända i det fina vädret imorgon men helt klart borde jag fixa det på söndag och måndag och kan kanske ta ett lättare pass på gymmet på tisdag. Core tex skulle passa bra.

Inga kommentarer: