onsdag 8 april 2009

Det går i ett.....

Gick upp 09.00 och nu är första gången jag haft tid slå ner baken i soffan. Och nu har jag exakt 7 min på mig att blogga, klä på mig och åka.

Har tränat 60 min Body Pump sen 30 min Crosstrainer.

Dusch på gymmet sen kostlära där i 1 timme. Vi pratade Core-övningar och träning allmänhet idag.

Sen iväg och lämna tillbaka mammas cykel till henne och hämta min egen som varit på lagning. Men naturligtvis hade de lunchstängt precis då så jag åkte upp till Djursjukhuset och köpte mer specialmat åt Julia och passade på att fråga om hennes provsvar. Det har ju gått över en vecka och de brukar ringa efter 3-4 dagar. Men svaret hade kommit med veterinären hade inte jobbat. Men hon jobbade idag så hon ska höra av sig sen.

Sen tillbaka till cykelverkstaden och så hem. Fixat matlåda (som tur var klar i kylen bara att skära ihop en sallad till) och nu ska jag till jobbet.

Hoppas det blir lika lugnt som igår, då ska jag väl hinna med några inlägg. För idag har jag ingen elev med mig.

Inga kommentarer: