torsdag 2 april 2009

Jakten på en bra sport-BH

Påbörjas strax. Jag vill ha en rejäl med byglar eftersom utan byglar så trycks bara brösten ihop till en stor klump i mitten. Men få har det. Så nu ska jag ta min bil och styra kosan mot Borlänge. Där har jag hela Kupolen samt en speciell underklädesbutik ute i Kvarnsveden. Hoppas jag hittar en bra. Sist jag hittade en bra var i Stockholm Mellbins men vill ju helst slippa åka dit. Blir en jäkla dyr BH annars!

Ska lämna in min cykel på lagning först, nu är det i alla fall så lite snö så det går att börja cykla. Och verkstaden öppnar först 14.00.

Hoppas hinna till ChiBollen 17.15 så tar med träningskläder i bilen ifall jag inte hinner hem emellan. Annars kör jag ett eget pass men jag skulle vilja hinna med lite Crosstrainer före och sen ChiBollen. Eller i värsta fall tvärtom.

Inga kommentarer: