fredag 3 april 2009

Jag har köpt skor!

Två par dessutom!! Alla som känner mig förstår hur konstigt det är. Jag hatar köpa skor. Men idag när jag var och provade ut skoinlägg så hade de superrea på Hästens skor. Och jag har ett par sådana sen förr, de är supersköna. Rea 300 kr! Vanligen kostar de över 1000 kr.

Sen slog jag till på ett par MBT-skor. Jag har funderat länge, jag får ju ryggont lite till och från och de motverkar det, ont i knäna samt att man få en vältränad rumpa och ben alldeles gratis. Eftersom jag köpte skoinlägg så fick jag 10% på ej reaskor också. Se det blev lite billigare.

Fast ändå dyrt, men de kommer ju att hålla i många, många år. Och nu när inte jag betalar för skor till mina hästar var 6:e vecka för den summan MBT-skorna gick på så kan jag nu skämma bort mig själv.

Har precis kommit hem från 1 timme Body Pump. Ska bara duscha, invänta min bror som ska få en present av mig sen ska jag till mina föräldrar och lära dom laga Pasta Carbonara utan pasta. De har börjat äta GI.

1 kommentar:

Tylko Vicky po Polsku sa...

like the brown ones, men du far jeu kopa lite finskor ocksa..du vet tuss tuss..hihihi...