torsdag 30 april 2009

Skrev inget igår

Jag hostar mest. Men var på BIA-mätning igår sen iväg och bytte till sommardäck på bilen. Körde igenom den i en tvätthall också. 275 spänn för en biltvätt! Hutlöst. Men jag tvättar så sällan men nog kändes det lite väl dyrt.

Sen somnade jag på soffan 2 timmar, jag blir sjukt trött som jag ju tjatat om av min hostmedicin. Men jag frågade min pt på gymmet idag och hon sa att så fort jag inte känner mig yr och helt trött kan jag köra igång med lågintensiv träning även om jag hostar. Tänkte avvakta veckan ut i alla fall, för än är jag alldeles för trött.

Lyckats jobba hela natten utan att falla i koma men för 30 min sedan ungefär (när jag hostat för mycket och fick lov ta en slurk) så slog tröttheten till. Men 1,5 timme kvar bara. Får se till babbla mer fotboll med Tobbe som jag gjort mest hela natten. Han är ManU fan så jag förhör honom om engelsk fotboll och sen tvingar jag honom lyssna på mitt Bundesliga prat. Nädå, han är faktiskt intresserad. Vi har haft en mycket intensiv diskussion om man ska köpa en till av årets matchtröjor eller avvakta och se hur nästa säsongs ser ut. Det är nämligen rea nu hos alla ligor och lag på årets modeller.
Jobbar två nätter till, sen ska jag hjälpa min bror flytta på lördag. Sista april idag men i Falun (och hela Dalarna) är det inget speciellt. Som en vanlig lönehelg ungefär.

Inga kommentarer: