lördag 4 april 2009

BIA-mätning nr 2

Kom på att jag glömt redovisa den. Men jag kan inte riktigt göra det. För staplarna och siffrorna är exakt samma som den som gjordes sist. Så det måste ha blivit något knas med utskriften. Jag ska ta upp det på nästa möte på onsdag. Men i ren vikt på vågen var det i alla fall -2 kg på 2 veckor. Men andelen fett, muskler och vatten är alltså exakt samma och det kan det inte vara, för jag kan ju knappast tappat 2 kg luft liksom?!

Nyss hemkommen från gymmet. Det vanliga programmet när jag tränar själv, 30 min CT, 30 min olika magövningar och 30 min CT.

Jobbar inatt så nu ska jag bara ta det lugnt, se på Robinson och sen äta lite innan jag cyklar iväg.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

gick snabbare med LCHF :P

Tasja sa...

Ja fast man ska ju hålla det också.

Problemet är ju att jag på LCHF inte vet om jag gick ner fett eller muskelmassa. Och jag vill verkligen behålla min muskelmassa!

Sen är det inget som hindrar att man äter GI eller LCHF inspirerat. Men nu väljer jag följa recepten vi får slaviskt.

Sen gick jag ju till första mätningen ner 5 kg FETT. Men upp nästan 3 kg i muskelmassa så summan blev 2 kg. Nu vet jag ju inte än hur det ser ut, det kanske är lika nu. Och i såfall har jag ju tappat 10 kg fett! Det är inte illa.