tisdag 21 april 2009

Jobbat dagpass

Sov som en stock hela natten. Kom hem igår strax efter 23.00 lite uppe i varv efter jobbet som alltid. Tog en dos hostmedicin och läste lite i boken jag håller på med. Efter en timme kände jag hur ögonen började falla ihop. Sen sov jag mig igenom natten helt tills klockan ringde 06.15. Suveränt sömnmedel det där!

Lugnt och skönt dagpass. Hade dock ingen röst alls när jag vaknade och kraxade hej till de på jobbet. Men efter en stor kopp cacaocreme var jag "bara" lite hes.

Har varit och handlat mat åt mig och specialmat åt Julia. I övrigt tagit det lugnt då jag fortfarande hostar, har ont i halsen, huvudvärk och snorar. Men lite bättre är det. Men tror tyvärr inte jag är frisk nog för att kunna träna på torsdag. Får nog inse att jag får sikta in mig på nästa vecka först mer troligen.

Har även laddat upp alla kort från besöket hos Galax. Några har jag publicerat redan men HÄR finns alla.

Inga kommentarer: