fredag 3 april 2009

Har en sak på gång

Cyklade till Norslund och mina parents och bjöd dom på egenlagad GI Pasta Carbonara. Satt sedan på deras balkong och njöööööt. Så skönt i solen. Satt och pratade med mamma och fick en superbra idé. Fast kan inte säga så mycket mer om det förrän på måndag. För först då får jag tag på rätt person och kan kolla om det funkar. Så jag återkommer om det.

Ida har en ny sovplats. Skokartongen min MBT-skor kom i. Julia var dit och tittade på den men fick sig en örfil av Ida. Min kartong, sa Ida! Och apropå örfilar, missade ni den Podolski gav Ballack? Isåfall kan ni se den här nedan. Visst är det bra med adrenalin och kämpaanda men att ge sig på sin kapten kanske inte är så smart Lukas!

2 kommentarer:

Vicky M sa...

har alltid sagt att jag aldrig skulle vilja ha en polsk man.... NEVER ännu ett bevis här.

Tasja sa...

Ska du nog akta dig för tyskar också....finns massa klipp från Bundesliga på liknande saker! Hetleverade de där idrottsmännen ;)