lördag 18 april 2009

Feberfri!

Som vanligt när jag ska iväg på något sover jag skitdåligt. Somnade väl vid 03.00 och sov typ 20-40 min i stöten, vaknade o så där höll jag på. 05.00 gick jag upp och kollade om jag hade feber men det hade jag inte. Sen satt jag och bevakade så jag skulle få min tågbiljett på Tradera till 05.32. La mig igen och somnade vid 06.00 men vaknade, 07.00 somnade, vaknade 08.40 då gav jag upp och gick upp.

Tur jag alltid somnar som en stock när jag åker tåg, så hinner jag ta igen 2,5 timme i alla fall...

Dammsög här hemma, packade och duschade.

Om 1 timme ska jag gå iväg till stationen. Ska bara föra över lite pengar. Ikväll ska vi till Tzatziki och äta. Ska jag våga prova något nytt - som kanske inte är gott - eller satsa på min stamrätt Souvlaki? Blir väl Souvlaki om jag känner mig själv rätt :)

Inga kommentarer: