fredag 17 april 2009

Jahapp feber också

Inte mycket men jag känner jag är varm. Förhoppningsvis vänder det till det bättre inatt. Annars får jag boka av resan imorgon fm när jag vaknar. Men jag har tagit det lugnt och äter treo och har jag tur räcker det.
Nyss ringde de från jobbet också och ville jag skulle jobba extra i helgen. Men dels ska jag ju bort om jag är frisk och även om jag varit hemma hade jag inte vågat tacka ja, ifall jag blir sämre inatt.

Men synd då det är fina pengar att tjäna.
Lånade lite böcker när jag var ner på stan. Just läst ut Linda Rosings - Den nakna sanningen. Vilken skitbok! Tur jag inte betalat för den. Hon skriver att man ska få mer förståelse för henne och varför hon gjort som hon gjort. Jag tyckte bara hon upplevdes som ännu mer dum i huvudet jag.

Uttalanden i boken som "-Kan man betala med svenska pengar på Gotland? eller -Ibland när jag handlar får jag tom en egen provhytt." spär ju på bilden av korkad dum blodin rejält!

Någon som brukar behöva dela provhytt när du går och handlar kläder??? Hahaha nä trodde inte det... jag har också alltid fått en egen. Alltså måste jag också vara EN BETYDANDE PERSON.....

1 kommentar:

Vicky M sa...

jag vill läsa den! :)