fredag 10 april 2009

När man väl får sova ja då vaknar man pigg!

Eftersom jag ska jobba natt idag så satt jag uppe till ca 03.00 igår (ja eller idag blir det ju). Vaknade vid niotiden, pigg!! Annars brukar jag ha klockan på nio eller tio (om jag jobbar em eller är ledig) och är då så trött så trött. Tvingade mig dock att somna om till 11.00 i alla fall.

Har ätit frukost och lagt över en massa ny musik till min MP3-spelare så jag får lite nytt att lyssna på i gymmet.

Ska strax iväg och träna i 2 timmar sen har jag tvättstugan. Ska även försöka sova en 2 timmar senare ikväll, annars blir det en lång natt. Men det är ju säsongsavslutning i Sälen så jobb lär vi ha. De ska väl slåss som vanligt kan jag tro. Tror även det var något jippo i MoraGesunda och tror jag hört om något liknande även uppe i Idre. Fast blir nog ännu mer fart imorgon natt.

Inga kommentarer: