torsdag 18 juni 2009

Behöver jag säga att det regnar igen?

Det gör det! En dag med lite sol fick vi. Jag måste helt klart investera i ett par riktigt bra och tåliga regnkläder om sommaren ska fortsätta så här! Ändå såg jag någon artikel att årets sommar skulle bli väldigt solig och varm?! Undrar när, fast okej i Sverige kan man ju inte riktigt räkna att sommaren har börjat förrän efter midsommar nästan. Så vi får väl se, inte för att jag vill ha 30 grader och sol, det är för mycket, men uppehåll, lite sol och runt 20 grader är perfekt. Iof ska jag jobba hela midsommar så det gör inte så mycket att det regnar för min del faktiskt.

Match ikväll Finland- Tyskland! Basti spelar inte så klart, hans fotled är för svullen än, men glädjande nog har man fått ordning på hans rumskompis Messis rygg så en Werder spelare finns på plan. Och ja egentligen två, för även om Markos kontrakt inte är klart så tror ju alla han finns i Werder nästa säsong.

Själv ska jag klä på mig, nyss vaknat nästan, och gå till ICA och hämta ut mitt paket från Werder Fanshop. Cykla är inte att tänka på om jag inte vill bli genomblöt, och det vill jag inte. Måste förbi biblioteket också och hämta en bok som måste hämtas innan helgen. Idag vilar jag från träning, vill se fotbollen. Dessutom gör både vänster fot och knä ont. Foten är inte så konstigt, den gör ont till och från och jag har helt enkelt belastat den för mycket senaste dagarna, blev ju rätt mycket gående i Göteborg.

Inga kommentarer: