onsdag 17 juni 2009

Vart tar tiden vägen?

Har inte hunnit nått alls idag. Skulle redigera korten från resan, inte hunnit. Tar med datorn och gör det inatt på jobbet. Bjuder på en bild dock.

Har i alla fall hunnit träna och dammsuga. Men inte packat upp (trots att jag inte hade mycket med mig alls, var ju bara borta 1 natt).
Inte hinner jag skriva mer nu heller, för jag blev väckt av telefonen TVÅ gånger i morse och måste därför lägga mig och sova några timmar nu innan jobbet.

Inga matcher i EM idag. Men imorgon ska Tyskland i elden igen. Jag ville verkligen åka till Halmstad på måndag, men finns inga biljetter (trots att läktarna gapar tomma, folk är förbannade och jaaaa varför väljer man Ticnet??? De är ju kända för att strula) och dessutom skulle tåg/buss bli vääääldigt dyrt. Lika dyrt och ta lika lång tid som att flyga ut i Europa. Så jag biter i det sura äpplet och ser matchen på TV.
Bokat med Anna istället en helg i Stockholm. Sen vill jag gärna till Göteborg. 1 dag shopping, 1 dag Liseberg. Vore superkul. Ska bara klämma in det i almanackan....

2 kommentarer:

Åsa sa...

Dessa tomma stolar ja... Snacka om misslyckat. Har varit på biljettjakt hela dagen för Sverige-Italien men det finns verkligen inga. Gör väl ett nytt försök imorgon men det slutar nog med att jag sitter framför Tv:n och blänger på alla tomma platser... :(

Tasja sa...

Kolla på blocket! Där hittade jag några Sverige matcher, men inga Tysklands. Sen sägs det att det går att köpa utanför men jag åker inte över 70 mil och chansar. Men du har ju lite närmare.