torsdag 4 juni 2009

Nu ska jag testa om det håller

Har sytt in mina sportBH:ar. De är ganska nya, jävligt dyra. Och jag har tappat lite omfång så de sitter för löst. Har inte lust slänga ut 1000-spänn på två nya som kanske (förhoppningsvis) om 4 veckor är för små. Så jag har gjort ett försök sy in dem så kan jag shoppa nya senare.

Ska strax till gymmet för att testa hållbarheten. Skulle träffat min PT idag, men hon ringde om bokade om det till imorgon. Klockan 10.00!! hahaha tiiiidigt ju! Så därför har jag suttit hemma och väntat på att regnet ska ge med sig så jag slipper bli allt för blöt på vägen dit. Men det verkar inte inträffa så jag får väl gå dit då. Tänker inte ta bilen då det är Cruising ikväll eftersom: Falukalaset har börjat idag med men hur stor lust har man gå runt där i blötan. Lika med noll skulle jag säga.

Ni som håller till mycket på Fejsan. Om någon tagit bort sin sida, kan man ju inte se den antar jag. Men det fortsätter droppa in mail till mig om att det skrivits kommentarer i den tråden jag var och petade i efter att sidan försvann! Fast när jag ska titta på sidan via maillänken så finns den inte. Okej om jag blockats men då bör väl människan i alla fall finnas som profil, fast jag inte kan se profilen vidare eller hur? Stärker min teori om att det är samma person som är båda, och just nu håller hon på med att göra sin sida se bar när den andra ska svara och sen försvinner den. En del kan roa sig tydligen. Så jäkla viktigt är varken han eller hon för mig, om hon nu trodde det! Och just det skulle jag vilja hinna peta iväg i ett mail och säga till idioten. Men varje gång jag försöker är profilen puts väck! Dryg jävla brud alltså.

Tyligen har just han också funnits som fejkMyspace för ca 1 år sedan har jag fått reda på. Samma person? Förmodligen. För så jäkla poppis och stor är han inte.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

hon kan blocka dig, då kan du varken söka henne elelr något.

Tasja sa...

Jaha! Tur man vet hur man ska ta sig förbi sådana hinder då. För nu har jag i alla fall fått sagt min mening och mailet är skickat. Blåst brud alltså.

Helena sa...

Hmmm vet att man kan ändra säkerhetsinställningarna så att profilen blir "osynlig" för alla som inte är vän med dig....kan det vara så??