söndag 7 juni 2009

Jahapp nu vet jag folk är tokiga

Jag har varit hemma i mer än 4 månader och han hade nästan 4 månader på sig när jag var i Innsbruck, NU kommer dumskallen på att han inte var så smart och agerade fel och vill lappa ihop det!

Jag döööööör, tror idioten jag ska hoppa på nästa flyg bara för det eller? Sen föreslog han långdistansförhållande, jag bara jaha och hur ofta tänker du komma till Sverige då? Visade sig visst att han trodde JAG var den som hela tiden skulle åka ner. Sorry grabben jag är varken så desperat eller galen. Ska jag åka någonstans åker jag till Tyskland, inte Österrike.

Jaaaaa folk är galna helt enkelt, så är det bara.

Men för övrigt är allt bara bra! Har varit iväg och tränat och sitter nu på jobbet och ser på tennisfinalen i Franska Öppna mellan Söderling och Federer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är det värt att satsa och det låter på dina gamla inlägg som om du faktiskt bryr dig om den hära killen.

Tasja sa...

Brydde mig ja. Men strulputtar har jag noll och intet tålamod med. Och komma till insikt efter 8 månader är liiiite väl sent.

Tylko Vicky po Polsku sa...

JOSSAN!!! du måsye give it a go!!!

Tasja sa...

Min konsekvensanalys visar att besväret man måste lägga ner inte motsvarar det man kan få ut av det, så nä! Klarar mig fint ändå.