fredag 12 juni 2009

Storstädar i datorn

Började igår med att ta bort en massa program jag aldrig använder. Idag kopierar jag över en massa foton på CD-skivor. Men det tar ju evigheter!

Råkade nämligen se igår att min dator varnade att hårddisken snart var full. Så det var bäst att sätta igång. Om det är klart snart (tvivlar) ska jag iväg och träna, eller det ska jag hur som helst, får göra en paus annars.

Skolavslutning här idag och jag har otaktiskt nog (kollade inte innan :) närå jag ville göra Tobbe en tjänst) så har jag bytt till mig nattpasset. Härligt, en massa fulla tonåringar som ska ut och slåss på stan. Men det är kallt och regnar så hoppet finns de håller sig hemma.

Kollar dagligen väderprognosen för Göteborg på måndag. Nu är det stor sol och 18 grader! Det får gärna stämma! Lagom varmt och sol. Perfekt.

Inga kommentarer: