tisdag 2 juni 2009

Första passet med PT

Det var jobbigt!! Men kul!! Jag kommer troligen inte kunna gå imorgon och övermorgon men va fan....hahaha. Jag har i alla fall en jäkligt bra otroligt bålstabilitet och en enorm kroppskontroll. En rätt bra början. Stark är jag med men med sämre kondition. Så har jag olika långa ben och det är nog därför jag ibland får så jäkla ont i ländryggen. Så så fort jag har duschat ska jag cykla iväg till Aktiv Ortopedteknik så ska de få mäta mina ben. Vänster ben är kortare så jag kommer nog behöva ett inlägg till i den skon. Idag var det ben och axlar som vi tränade.

Ikväll är det landskamp och den visas på ZDF! Som jag numera har!! Och efter en regnig morgon blev det i alla fall lite sol även om det inte är varmt. Jag börjar se ett mönster. Jag var ledig tis-ons förra veckan då regnade det. Sen jobbade jag tors-mån och då var det sol och över 20 grader. Nu är jag ledig tis-fre och det ska vara mest regn och runt 10 grader. Jag som för en gångs skull ville sola! Men jag har faktiskt letat på ett ställe som gör spraytanning. För sola i solarium gör jag inte!

Inga kommentarer: